جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

خرید دوربین ترموویژن

فروش دوربین ترموگرافی | اسپکتروفتومتر | xrf دستی | FTIR | میکروسکوپ نوری

خرید دوربین ترموویژن

۱,۵۲۴ بازديد
خرید یک دوربین ترموویژن  (thermography camera) یک تعهد بزرگ است. حتی با وجود کاهش قیمت چشمگیر این دوربین ها در طول چند سال گذشته، شما می خواهید مطمئن شوید که برای پولتان بهترین گزینه را انتخاب می کنید و دوربین منتخب شما در طولانی مدت به شما خدمت خواهد کرد. برای برخی فاکتور هزینه نقش اصلی را در انتخاب بازی می کند، در حالی که برای دیگران، سخت افزار و نرم افزار های کلیدی بیشتر مهم هستند. در هر صورت، هر دوربینی را که انتخاب کنید باید کیفیت و قابلیت اطمینان بودن و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات مناسبی را به شما ارائه نماید.

دوربینی را انتخاب کنید که نتایج دقیق و تکرارپذیری را تحویل دهد

دوربین های فروسرخ نه تنها اجازه ی مشاهده ی تفاوت های دمایی را به شما می دهند، بلکه امکان اندازه گیری این تفاوت ها را برای شما فراهم می کنند. بنابراین ثبات و دقت اندازه گیری ها فاکتور مهمی در تعیین ارزش یک دوربین است.

قابلیت تصویر در تصویر و یا تصاویر ترکیبی به شما اجازه می دهد برای ایجاد گزارش های قابل فهم، تصاویر ترموگرافی را با تصاویر مرئی ترکیب کنید

قابلیت تصویر در تصویر به شما اجازه می دهد تا باکسی از تصویر ترموگرافی را بر روی تصویر مرئی همان قیمت قرار دهید تا بهتر بتوانید مکان مشکل را با پرسنل فنی و یا مشتری در میان بگذارید. همچنین برخی از دوربین های ترموگرافی پیشرفته دارای قابلیت ترکیب تصاویر هستند که امکان ترکیب تصاویر حرارتی و مرئی را برای شما ایجاد می کنند. این امکان به شما این امکان را می دهد که مکان دقیقی که میخواهید تصویر گرمایی از آن رگفته شود را تعیین کنید.

برای اینکه بهترین نتایج را بدست آورید، به دنبال پیدا کردن دوربینی با دقت %۲± باشید. اما این تنها شاخص مهم نیست. جهت تولید نتایجی صحیح و قابل تکرار، دوربین گرمایی شما باید دارای ابزاری داخلی جهت وارد کردن “انتشار پذیری” و “دمای بازتاب شده” باشد.

ارزش افزوده ی یک دوربین IR که به دستگاه های اندازه گیری بار الکتریکی و سطح رطوبت دارای بلوتوث متصل می شود را در نظر بگیرید

وسایل تست و اندازه گیری کنونی به دوربین های حرارتی خاصی اجازه ی تعیین چیزی بیشتر از دما را می دهند تا بتوان شدت آسیب های ناشی از رطوبت و مسائل الکتریکی را تعیین کرد. رطوبت سنج و کلمپ متر می توانند داده های مربوط به محیط مانند رطوبت، ولتاژ، جریان و مقاومت را به صورت بیسیم به دوربین انتقال دهند. این داده ها به صورت اتوماتیک در تصویر ترموگرافی ذخیره و جاسازی می شود. این داده ها جهت تشخیص موارد اضطراری و پیدا کردن راه حل مناسب حیاتی هستند.

هزینه دوربین ترموگرافی | قسمت دوربین گرمایی FLIR

انتخاب های زیادی از مدل های “نشانه بگیر و عکس بگیر” گرفته تا مدل های تخصصی HD در مقابل شما قرار دارد. پیدا کردن بهترین انتخاب برای نیازهای شما دلهره آور به نظر می رسد. با مطالعه ی ۱۴ نکته ای که در پی می آید، می توانید به درک صحیحی از چیزی که میخواهید اندازه گیری کنید و محیطی که قرار است در آن اندازه گیری ها را انجام دهید می رسید.
اجزای اسپکترومتر hr4000 محصول اوشن اپتیکس | قیمت اسپکترومتر

اسپکترومتر HR4000 محصول شرکت اوشن اپتیکس (Ocean Optics) در بازه ی طول موجی ۲۰۰ الی ۱۱۰۰ نانومتر قابل بکارگیری است اما محدوده فعالیت نهایی و رزولوشن این اسپکترومتر به انتخاب توری و شکاف ورودی در هنگام خرید اسپکترومتر بستگی دارد. این ترکیب نوآورانه از اپتیک و الکترونیک برای کاربردهایی مانند مشخصه یابی لیزرها، اندازه گیری جذب گازها تعیین خطوط گسیل اتمی ایده آل است.

سرعت بالا (تا ۲۵۰ نمودار طیفی بر ثانیه)، انعطاف پذیری (دارای میکروکنترلر قابل برنامه ریزی) و سازگاری (همزمان سازی اسپکترومتر با دیگر دستگاه ها با عملکرد تریگرینگ) از ویژگی های این نوع از اسپکترومتر است. برخی از جزئیات اسپکترومتر HR4000 در جدول زیر آمده است.

 

 

دوربینی را انتخاب کنید که دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوش های هوشمند باشد

دوربین حرارتی که دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوش هوشمند هستند، به کابر اجازه می دهند تا تصاویر IR را برای آنالیز پرتابل، ایجاد گزارش و یا اشتراک گذاری به گوشی منتقل کنند. اماکن انتقال تصاویر از طریق وای فای در مواردی که زمان عنصری حیاتی است، مزیت بسیار بزرگی است.

مطمئن شوید که دوربین انتخابی شما دارای ساختاری ارگونومیک است

در صورتی که از دوربین به صورت پیوسته و یا در دوره های زمانی طولانی استفاده می کنید، وزن آن می تواند نگرانی بزرگی باشد. یک دوربین سبک می تواند فشار بر روی شانه و کمر شما را در زمان های طولانی کاهش دهد. همچنین برخی دوربین ها دارای ساختاری منعطف هستند که به شما کمک می کنند با دردسر کمتری مکان های با دسترسی پایین را بررسی نمایید.

مساله دیگری که باید در نظر گرفته شود مکان دکمه های کنترل دوربین و نحوه ی دسترسی به منوی آن است. دوربینی را انتخاب کنید که با توجه به نحوه نگه داشتن آن توسط دست ها، مکان مناسبی را برای تعبیه دکمه ها ایجاد کرده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.