چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

روش مصرف قرص لاغری هزال

فروش دوربین ترموگرافی | اسپکتروفتومتر | xrf دستی | FTIR | میکروسکوپ نوری

روش مصرف قرص لاغری هزال

۱,۶۹۴ بازديد

یک قرص لاغری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک قرص لاغری خوب که معمولا در مکالمه های افراد از آن به عنوان بهترین قرص لاغری یاد می شود باید دارای ویژگی های زیر بای:

 

۱) مهم ترین ویژگی یک قرص لاغری خوب، بدون عوارض بودن آن است. قطعا شما تمایل ندارید وزنتان کاهش پیدا کند و در عوض عارضه ها و بیماری های مختلفی گریبان گیرتان شود.

 

۲) ویژگی بعدی، تاثیرگذاری بالای قرص لاغری است. هرچند قرص های لاغری معمولا بر روی همه افراد تاثیرات یکسانی را بجا نمی گذارند، ولی با مطالعه نظرات در مورد انواع قرص های لاغری می توانید به تاثیرگذاری هر یک پی ببرید.

 

۳) همچنین یک قرص لاغری خوب باید توسط وزارت بهداشت و درمان تایید شده باشد. این قرص باید آرمایشات سختگیرانه را طی کرده باشد و تاثیرگذاری و کیفیت آن مورد تایید مراجع ذی صلاح باشد.

 

قرص لاغری هزال تولید شرکت داروسازی سینافرآور یک فرآورده ی کاملا طبیعی است که بدون هیچ عواض و آسیبی، علاوه بر کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام، می تواند به عنوان یک داروی تقویت کننده معده و کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید مورد مصرف قرار گیرد. این داروی گیاهی برای افرادی که دارای کبد چرب هستند بسیار مفید است. قرص هزال علاوه بر بدون عوارض بودن، دارای شماره پروانه بهره برداری (۱۰۴/۶۳۵۲۴/۱۳۲۹۹۱۳) و شماره پروانه ساخت (۰۹۸-۹۱-س-ت) است و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران قرار گرفته است.

تفاوت قرص لاغری گیاهی هزال با داروهای لاغری شیمیایی

✅ هزال برخلاف داروهای شیمیایی لاغری، هیچ تاثیر سویی روی جذب مینرال ها و ویتامین ها ندارد.

 

✅ به هیچ عنوان حالت مسهلی ندارد به همین دلیل مواد موثره و مفید خوراک ها دفع نمی شود و در نهایت برای جدار داخلی روده مضر نمی باشد.

 

✅ با سوزاندن چربی کالری آزاد می کند به همین دلیل فرد احساس انرژی و نشاط در طول مصرف دارد.

 

✅ باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.

 

✅ به دلیل ماهیت گیاهان به کار رفته در آن در رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می باشد.

 

قرص لاغری هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند و یا چربی خون آن ها بالا است مناسب است. همچنین افرادی که کبد چرب دارند و یا دارای اشتهای زیادی هستند می توانند از این داروی گیاهی استفاده کنند. گیاهان تشکیل دهنده ی این قرص گیاهی قدرتمند علاوه بر کاهش وزن، موجب پاکسازی بدن نیز می شوند. قرص لاغری هزال یک ترکیب آزمایش شده از عصاره گیاهان بوده که از طریق دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد.

 

ویژگی های قرص لاغری هزال

✅ کاهش جذب قند

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسرید (چربی سوز)

✅ دفع موثر چربی ها

✅ کاهش اشتها

✅ محرک مکانیسم تجزیه چربی ها

✅ کاهش کلسترول

✅ تقویت کننده معده

 

ترکیبات قرص لاغری هزال

✅ زنیان: از خواص زنیان تقویت معده و معالجه سوء هاضمه‌های ناشی از ضعف و کمی نیرو است که به جذب بهتر و موثرتر مواد غذایی کمک کرده و مانع از بروز چاقی می‌شود. زنیان خاصیت مسهل بودن دارد، لذا باعث دفع سریع غذا و غیر قابل دسترس کردن غذا برای جذب بدن شده و به تبع از انباشته شدن چربی و ایجاد چاقی جلوگیری می‌کند.

✅ رازیانه: رازیانه سوخت و ساز و متابولیسم بدن را تقویت و روند آن را تسریع می‌کند، در نتیجه کالری از طریق سلول‌ها سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند.

✅ سداب: سداب ضد نفخ و بادشکن است و موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.

✅ زیره سیاه: زیره بادشکن و ضد نفخ است. رطوبت را برطرف می‌کند و تقویت‌کننده معده و کبد است. اشتها را تحریک می‌کند و باعث لاغری می‌شود.

✅ مرزنجوش: این گیاه به صورت طبیعی به کاهش چربی بدن کمک می‌کند.

 

از جمله ترکیبات دیگر قرص لاغری هزال می توان به بوره ارمنی و اشق اشاره کرد.

روش مصرف قرص گیاهی هزال

 

نیم ساعت قبل از ناهار و شام یک عدد قرص میل شود.

 

۳۰ دقیقه ورزش روزانه اثر بخشی دارو را افزایش می دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.