یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ساعت دیواری چوبی ایستاده: کامل ترین راهنمای خرید

فروش دوربین ترموگرافی | اسپکتروفتومتر | xrf دستی | FTIR | میکروسکوپ نوری

ساعت دیواری چوبی ایستاده: کامل ترین راهنمای خرید

۱,۴۷۶ بازديد

ساعت دیواری کلاسیک

ساعت دیواری چوبی کلاسیک در قاب و فریم های مختلف چوبی و فلزی و گاها پلاستیکی، اعداد ساده و برجسته رومی و لاتین و البته طراحی موتور ثانیه شمار بروی صفحه و در برخی مدل ها پاندول در بازار موجود می باشند. تنوع این مدل از ساعت های دیواری آن قدر زیاد می باشد که تمام سلایق را پوشش می دهد و به جرات می توان گفت با تمام دکورهای کلاسیک ست می شوند. این مدل ساعت ها بیشتر مناسب دکورهایی هستند که سبک کلاسیک تری دارند که می توان از آنها در کنار سایر دیوارکوب های تزیینی مانند تابلو چوبی، تزیینی و دکوراتیو و یا حتی رادیو چوبی کلاسیک و شارژی فضای ساده دیوار را به کلی عوض کرد و حال و هوای فضای داخلی منزل را تغییر داد. مانند تصویری که در زیر مشاهده می کنید.

ساعت دیواری های چوبی یکی از بهترین ساعت دیواری ها هستند که بدلیل مدرن بودن هم ظاهر زیباتری دارند و هم امکانات بیشتری نسبت به سایر ساعت ها دارند. بدلیل زیبا و شیک شدن وسایل ها از چوب برای ساخت بیشتر وسایل استفاده میکنند. برای مثال کابینت های ام دی اف و کمدهای دیواری که از چوب ساخته میشوند و ظاهر زیبا و کیفیت بالاتری دارند. پس استفاده از چوب در طراحی و ساخت ساعت های دیواری نیز باعث شده این ساعت ها علاوه بر اینکه کاربرد های زیادی که دارند تبدیل به یک وسیله ی تزئینی دیوار نیز بشوند. از ساعت دیواری میتوانید در همه ی بخش های خانه استفاده کنید در  اتاق پذیرایی و اتاق خواب استفاده از این ساعت ها الزامی است زیرا نبود ساعت در این بخش از خانه باعث ناقص بودن دکوراسیون خانه میشود.برای همه ی کار های خود به زمان نیاز دارید پس یک وسیله ی نشان دهنده ی زمان در همه جا برای شما لازم است. ساعت های دیواری را میتوانید در همه جا قرار دهید. در شرکت و ادارات نیز میتوانید از این ساعت ها استفاده کنید ساعت های چوبی طوری طراحی شده اند که باعث جلب توجه همه میشود و به دکوراسیون خانه ی شما تازگی میبخشد.بیشتر افراد فقط در اتاق پذیرایی از این ساعت ها استفاده میکنند  که چون اتاق پذیرایی بخش پذیرایی از مهمان ها است و باعث دید مثبت مهمان ها به دکوراسیون خانه ی شما میشود میتوانید از ساعت های چوبی زیبا در این اتاق استفاده کنید تا به کمک سایر وسایل های اتاق دکوراسیون خانه را شیک و زیباتر کند.

ساعت دیواری آرامگرد

ساعت های دیواری آرام گرد بواسطه موتور بدون صدای خود بیشتر مناسب فضاهایی مانند اتاق خواب  وافرادی است که به صدای تیک تاک حساس می باشند. هرچند که امروزه اکثر مدل های ساعت دیواری از موتور های آرام گرد استفاده می کنند و ناگفته نماند که موتور های تیک تاک نیز نسبت به قبل صدای بسیار کم تری دارند و با ساعت های آرام گرد تفاوت چندانی ندارند. درحال حاضر شرکت های سازنده، موتور ساعت های دیواری خود را بین 1 تا 5 سال ضمانت می کنند و همین امر کیفیت بالای آن ها را تصدیق می کند و خیال شما را بابت خدمات پس از فروش بطور کامل راحت می کند.

مشخصات کلی ساعت دیواری چوبی مجموعه زد دیزاین :

  • این مدل ساعت دیواری روستیک ، از چوب طبیعی درختان گردو ، توسکا ، چوب بلوط ، سنجد و … ساخته شده است.
  • بر روی سطح چوب این ساعت ها ، روغن های طبیعی مخصوصی زده شده است ؛ که مانع پوسیدگی و تغییر رنگ چوب می شود .
  •   حلقه و رینگ دور این ساعت ها ، از بهترین رنگ ها آبکاری شده است ، نگران خرابی و تغییر رنگ آنها به هیچ وجه نباشید .
  • از ساعت دیواری روستیک و چوبی می توان به عنوان صنایع دستی یاد کرد ؛زیرا که تمام مراحل ساخت و مونتاژ آن توسط دست انجام شده و دستگاه مکانیزه ای در تولید و ساخت آن دخیل نیست.
  • موتور تمامی این ساعت ها از بهترین موتورهای آرام گرد موجود دارای گارانتی ،در بازار می باشد .پس افرادی که صدای عقربه های ساعت باعث آزردگی شان می شود ، با خیال راحت می توانند خرید خود را انجام دهند .

چرا وجود ساعت دیواری در خانه ضروری است ؟

ساعت دیواری چوبی، یک مدل از ساعت دیواری هاست، که می تواند نمای بسیار زیبایی را در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کند. بسیاری از مردم علاقه زیادی به چوب و وسایل چوبی دارند. استفاده از وسایل چوبی، باعث می شود حس، حال و هوای طبیعت در محیط جریان داشته باشد.

ساعت دیواری همیشه یکی از مهمترین عناصر در دکوراسیون است. ساعت دیواری یکی از مهمترین وسایل است که در حال حاضر خیلی به آن توجه می شود. ساعت نه تنها در دکوراسیون داخلی منزل مهم است، بلکه معمولاً در دفاتر و شرکت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

راهنمای انتخاب ساعت دیواری چوبی

خرید ساعت دیواری چوبی امروزه بسیار پرطرفدار هست و این ساعت جزو شیک ترین نوع ساعت ها محسوب می شود اما برای خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید .احتمالا هنگام خرید ساعت دیواری چوبی با مدل های بسیار متنوع آن ها روبه رو می شوید که ممکن است ظاهر به شکل مستطیل ،دایره ، بیضی ،مربع و … داشته باشند اما مهم این است که برای خرید مدل آن به اندازه ی اتاق دقت کنید معمولا ساعت های دایره ای شکل برای اتاق های کوچک مناسب تر هستند و فضای زیادی از دیوار را اشغال نمی‌کنند همچنین خرید ساعت دیواری چوبی مستطیل نیز باعث کشیده تر نشان دادن دیوار می شود و انتخاب مناسبی برای دیوار های کوچک هست . هنگام خرید ساعت دیواری چوبی باید نوع چوب و رنگ و آبکاری آن دقت کنید تا متناسب با دکوراسیون شما باشد و رنگ آن با تم اصلی اتاق همخوانی داشته باشد ، امروزه استفاده از ساعت دیواری چوبی بدون آبکاری با رنگ اصلی چوب بسیار رایج شده است که این نوع انتخاب ها معمولا بیشتر مناسب سبک های مدرن و نئو کلاسیک هستند تا سنتی و کلاسیک پس بهتر است در خرید ساعت دیواری چوبی به آبکاری و رنگ آن دقت کنید ، لازم به ذکر است که قیمت ساعت دیواری چوبی بسیار متغیر می باشد و بستگی به نوع چوب ، برند ، دست ساز بودن یا کارخانه ای بودنش و… دارد .

جنس این ساعت ها باعث می شود مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. اگر وسایل تزیینی را دوست ندارید، یک ساعت دیواری چوبی بخرید، که نه تنها می تواند فضای خالی دیوار را پر کند، بلکه دیگر نیاز به خرید وسایل تزیینی نیز ندارید. به این ترتیب، فقط با یک ساعت می توانید محیط را زیباتر کنید.

خرید ساعت دیواری چوبی دست دوم در صورت سالم بودن، می تواند یک انتخاب مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

لطفا در هنگام خرید ساعت دیواری، به اندازه ساعت و اعداد آن توجه کنید، تا بتوان از آن به طور صحیح در دکوراسیون استفاده کرد.

انواع مدل های ساعت ها در طرح های خاص، زیبا، شیک، سنتی، قدیمی و مدرن در لیست زیر موجود است. بر اساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و زیباترین ساعت دیواری را از بین مدل های زیر انتخاب کنید.

دلیل محبوبیت ساعت دیواری چوبی چیست ؟

همانطور که گفتیم، ساعت دیواری چوبی دارای ظاهر مدرنی است. به دلیل این ظاهر زیبا، بیشتر از این وسیله، به عنوان وسیله تزیینی استفاده می شود. مدل های زیادی از این ساعت های چوبی در بازار وجود دارد. به دلیل موادی که برای ساخت این ساعت استفاده شده است، سازگاری بسیار بالایی با دکوراسیون های مختلف را دارد.

در بین انواع ساعت های دیواری، ساعت دیواری عقربه ای هنوز بسیار محبوب است. بر این اساس، ساعت چوبی در مدل های مختلفی تولید می شود، که هر کدام دارای عملکردها و ویژگی های خاصی هستند.

https://www.amazon.com/Wall-Clocks-Wood/s?keywords=Wall+Clocks&rh=n%3A3734871%2Cp_n_material_browse%3A316608011&c=ts&ts_id=3734871

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.