شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی

فروش دوربین ترموگرافی | اسپکتروفتومتر | xrf دستی | FTIR | میکروسکوپ نوری

قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی

۱,۴۷۲ بازديد

قرص لاغری آلفا اسلیم (Alpha Slim) یکی از قوی ترین قرص های لاغری در جهان است .قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی  این  قرص باعث می شود که چربی های اضافی موجود در بدن سریع تر سوزانده شود و سوخت و ساز بدن افزایش یابد که این عمل باعث کاهش وزن سریع در مصرف کنندگان این قرص می شود. این محصول دارای ۵۰ عدد کپسول ۲۵۰ میلی گرمی می باشد و شما می توانید از داروخانه های سراسر کشور آن را تهیه نمایید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با این قرص لاغری ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

یکی از ترکیبات اصلی قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی قرص های لاغری آلفا اسلیم کافئین قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی می باشد. اثرات انرژی بخش کافئین به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است . قرص لاغری آلفا اسلیم با استفاده از اثرات مطلوب  کافئین بر روی گیرنده های آدنوزین موجود در مغز موجب افزایش انرژی و بهبود سوخت و ساز بدن در فرد مصرف کننده می شود.

شما در طول روز هنگامی که مشغول انجام فعالیت های روزانه هستید مغز شما به طور آهسته ماده ای شیمیایی  به نام آدنوزین را آزاد می کند. این ماده به گیرنده های خاصی در مغز چسبیده و سبب بروز احساساتی قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی همچون  خستگی، خواب آلودگی و در نهایت باعث  خوابیدن در شما می گردد. گیرنده های موجود در مغز تفاوت بین ماده شیمیایی آدنوزین و کافئین را از یکدیگر نمی توانند تشخیص دهند ، در نتیجه اگر کافئین در گردش خون شما وجود داشته باشد مانع چسبیدن ماده شیمیایی آدنوزین به گیرنده ها می گردد.

کپسول لاغری آلفا اسلیم Alpha Slim محصولی جدید از کشور آمریکا است. آلفااسلیم کاهش دهنده عالی اشتها (Appetite Suppressant) و چربی سوز ترموجنیک (Thermogenic Fat Burner) می باشد و به جرات می توان گفت که قوی ترین قرص لاغری مخصوص عزیزانی است که استاپ وزنی کرده اند و کاهش وزن برایشان خیلی سخت و فرسایشی شده است.

 

 

 

*** شرکت فرازطب تنها نمایندگی قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی فروش کپسول الفا اسیم Alpha Slim در ایران می باشد و نمونه اصلی این محصول را فقط و فقط از این شرکت می توانید تهیه کنید.

 

 ویژگی های کلی قرص لاغری آلفا اسلیم چیست ؟

افزایش سطح انرژی

کاهش اشتها

افزایش چربی سوزی در بدن

تعدیل متابولیسم و سوخت و ساز

موارد منع مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم

افراد مبتلا به فشار خون خیلی بالا

افراد دارای بیمارهای مغزی و مشکلات عصبی (به جز میگرن)

خانم های شیرده و باردار

افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال نباید از این قرص های لاغری استفاده کنند

 

شرکت فرازطب هیچگونه مسئولیتی در قبال عوارض اجناس تقلبی فروشگاه های دیگر ندارد.

با توجه به دلیل عدم اتصال ماده شیمیایی آدنوزین به گیرنده ها، مغز به جای ایجاد قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی احساس خستگی تحت تاثیر اثرات کافئین  قرار گرفته و سرعت پردازش مغز افزایش می یابد ، در نتیجه مغز فعال تر می شود و فرد دیگر احساس خستگی نمی کند. این تغییرات توسط غده هیپوفیز به صورت سرحال بودن تلقی می شود ، بنابراین این غده پیام هایی به  غدد فوق کلیوی ارسال می کند و سبب افزایش ترشح آدرنالین در بدن می گردد. زمانی که آدرنالین در بدن افزایش می یابد سبب بروز زنجیره ای از قیمت قرص آلفا اسلیم 30 عددی فعل و انفعالات در بدن به نام جنگ و گریز می گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.