یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

داتورين، بهترين قرص ترك اعتياد با فرمولاسيون گياهي

فروش دوربین ترموگرافی | اسپکتروفتومتر | xrf دستی | FTIR | میکروسکوپ نوری

داتورين، بهترين قرص ترك اعتياد با فرمولاسيون گياهي

۱,۷۸۳ بازديد

قرص ترک اعتیاد داتورین چیست؟

اعتیاد به مواد مخدر اثرات تخریبی فراوانی بر بدن انسان دارد و گستردگی این اثرات، ترک و یا به عبارت بهتر درمان آن را دشوار می کند. داتورین یک قرص ترک اعتیاد 100 درصد گیاهی و بدون عوارض جانبی یک جایگزین بدون وابستگی است که در صورت مصرف صحیح آن، نیازهای روانی فرد در گرایش به مواد مخدر را پاسخ و پرهیز از مصرف مخدر را در وی افزایش می دهد. 

مصرف این قرص ترک اعتیاد به همراه داروی همولاکس (محصول دیگر داروسازی سینافرآور) که بدن را سم زدایی می کند، موجب افزایش میزان اثرگذاری داتورین می شود. ذکر این نکته ضروری است که مصرف دارو به تنهایی کافی نیست و نیاز به مراقبتهای روانی و حمایتهای معنوی تحت هر شرایطی باید مدنظر اطرافیان قرار گیرد. توصیه می شود روزانه در طول دوره مصرف از محصولات مکمل ویتامینی نیز استفاده شود.

هر بسته قرص ترک اعتیاد داتورین دارای 30 عدد قرص گیاهی می باشد. داتورین از گیاهان تاتوره سیاه، زنجبیل و ریوند چینی فرآوری شده است. همچنین مواد موثره داتورین شامل هیوسیامین، اسکوپولامین، هیوسین، زینجیبرن [II]، زینجیبرول [III] و مشتقات هیدروکسی آنتراسن است. این دارو حاوی آلکالوئیدهای هیوسیامین واسکوپولامین است. دارای اثر آنتی کولینرژیک و پاراسمپاتیوتیک می باشد که بیشتر به دلیل وجود اسکوپولامین است.

داتورین جدیدترین داروی ترک اعتیاد است که در صورت مصرف با دوز بالا می تواند عوارضی مانند اختلالات بینایی، افزایش حرارت بخاطر کاهش تعریق و یبوست ایجاد نماید. توجه نمایید که در زمان حاملگی و شیردهی استفاده از داتورین مجاز نمی‌باشد. روزانه 1 تا 2 قرص و در صورت نیاز بیشتر طبق نظر پزشک مصرف شود.

قرص ترک اعتیاد داتورین

6 توصیه تغذیه‌ ای در ترک اعتیاد

1برنامه غذایی در دوران ترک وابستگی، باید حاوی مقادیر کافی از ریزمغذی ‌ها و درشت ‌مغذی‌ ها باشد تا بتواند بدن شما را در بازسازی بافت ‌ها و رفع آسیب‌ های وارده یاری رساند. بهتر است علاوه بر 3 وعده غذای اصلی، از 2 میان وعده‌ غذایی نیز سود جست. به عبارت دیگر 5 وعده غذایی سبک ‌تر مهم‌ تر از 3 وعده غذایی مفصل است. میان ‌وعده ‌های غذایی کمک می ‌کنند اختلاف بین حداقل و حداکثر قند خون در طول روز کاهش یابد؛ چون یکی از عواملی که موجب تغییرات خلق بیمار، احساس افت انرژی و خستگی، تحریک‌ پذیری و عصبانیت در طول روز می ‌شود، نوسان‌ های قندخون است. به طور کلی، در دوران ترک وابستگی، رژیم غذایی پُرپروتئین و غنی از کربوهیدرات (قند) مفید خواهد بود.

2خوردن میوه و سبزیجات تازه و غذاهای حاوی غلات کامل (مثل نان‌ های سبوس ‌دار و برنج سبوس‌ دار) می‌ تواند منابع ویتامینی لازم را برای ‌تان تامین کند. مصرف روزانه یک قرص مولتی ویتامین کافی است و زیاده‌ روی در مصرف ویتامین‌ ها آسیب ‌رسان است.

3برای رفع یبوست مزمن، مصرف غذاهای حاوی فیبر بالا کمک‌ کننده است. میوه و سبزیجات از این لحاظ موثر هستند و از بروز عوارضی چون هموروئید (بواسیر)، پیشگیری می ‌کنند. مصرف داروها و فرآورده‌های ملین نیز کمک ‌کننده‌ هستند.

4در مصرف چربی ‌ها محدودیت قایل شوید. هر چند که 30 درصد از کالری غذای ما باید از مصرف چربی ‌ها تامین شود ولی فرهنگ غذایی ما به گونه ‌ای است که معمولا مقادیر به مراتب بیشتر از 30 درصد انرژی روزانه خود را از مصرف چربی ‌ها تامین می‌ کنیم.

5از مصرف کافئین حتی ‌الامکان اجتناب کنید. به تدریج از روزهای آغازین ترک مواد، مصرف کافئین را کاهش دهید و این روند را تا رسیدن به حداقل میزانی که می ‌توانید، ادامه دهید. یادتان باشد که قهوه دم‌ کرده، چای، نوشابه‌، کاکائو و شکلات و نسکافه حاوی مقادیری کافئین هستند.

6- مصرف قند و شکر و شیرینی‌ جات نیز می ‌تواند به عنوان یک محرک عمل کند لذا ضرورت دارد مصرف آن ها را متناسب با میزان فعالیت فیزیکی خود تنظیم کنید. به علاوه، هنگام تمایل به شیرینی بهتر است میوه‌ های شیرین بخورید.

 

در صورت تمایل به خرید قرص ترک اعتیاد داتورین می توانید از طریق مراجعه بهفروشگاه اینترنتی پاک تن طب، نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.