جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

معرفی قرص ضد درد و مسکن بدل جهت ترک اعتیاد به مواد مخدر

فروش دوربین ترموگرافی | اسپکتروفتومتر | xrf دستی | FTIR | میکروسکوپ نوری

معرفی قرص ضد درد و مسکن بدل جهت ترک اعتیاد به مواد مخدر

۱,۶۳۶ بازديد

ترک اعتیاد یک معضل اجتماعی و بهداشتی است که در اغلب کشور های جهان، به خصوص کشور های در حال توسعه، یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی و درمانی به حساب می آید. درمان سم زدایی و روان درمانی بعد از ترک دو بخش کلی درمان اعتیاد را تشکیل می دهند. در درمان سم زدایی، مواد مخدر از بدن فرد مبتلا به اعتیاد خارج شده و فرد معتاد اصطلاحا سم زدایی می شود. در بخش دوم یعنی روان درمانی، تمرکز بر پاک ماندن، کنترل وسوسه و عدم جذب به سوی مواد مخدر به بیمار آموزش داده می شود.

افرادی که قصد ترک اعتیاد خود را دارند به صورت کلی با ۳ چالش روبرو هستند:

✅ خماری: اولین موردی که فرد با آن درگیر است خماری است که با علائمی نظیر درد در بدن و تعریق و ضربان قلب بالا و بی قراری بروز می کند که داروی گیاهی رها برای کاهش این مورد می تواند کمک کننده باشد.

✅ وسوسه: یکی دیگر از مواردی که در زمان ترک فرد با آن درگیر است وسوسه و ولع استفاده مجدد مواد مخدر است. در این حالت فرد تمایل شدیدی به مصرف مجدد مواد مخدر دارد که باید در این مورد اطرافیان فرد شرایط را برای او مهیا کنند. افردی که تصمیم به ترک گرفته نیاز به آرامش زیاد و انگیزه دارد که باید توسط اطرافیان دریافت کند. اگر از اطرافیان شما کسی تصمیم به ترک دارد بهتر است که نهایت تلاش خود را برای ایجاد آرامش برای وی فراهم کنید.

✅ پاکسازی بدن: مورد نهایی پاکسازی بدن فرد معتاد از مواد سمی است. در ادامه مطلب تعدادی از محصولات گیاهی که برای پاکسازی بدن از سموم در دوران ترک اعتیاد می توان استفاده کرد را به شما معرفی خواهیم کرد. با مطالعه این موارد و انتخاب و خرید یکی از آنها می توانید فرآیند ترک اعتیاد را بهتر انجام به انجام برسانید.

معرفی قرص ضد درد و مسکن بدل جهت ترک اعتیاد به مواد مخدر

در زمان ترک اعتیاد عوارضی مانند دردهای جسمانی ممکن است متوجه فرد بیمار باشد. قرص بدل تولید شرکت داروسازی نیاک محصولی کاملا گیاهی جهت درمان عوارض ناشی از سندروم ترک اعتیاد است و جهت کاهش دردهای زمان ترک اعتیاد، دارای اثرات ضد درد و مسکن می باشد. قرص بدل علاوه بر تقویت کبد و معده، موجب بهبود سردردهای مزمن نیز می شود.

موارد مصرف قرص بدل

✅ داروی کمکی جهت درمان عوارض ناشی از سندروم ترک اعتیاد از مخدرات افیونی

✅ درمان سردرد مزمن

✅ تقویت معده و کبد

ترکیبات قرص بدل

ترکیبات قرص ترک اعتیاد بدل شامل گیاهانی دارویی با خاصیت کاهش سستی و خماری و همچنین تسکین دردهای عضلانی است. این ترکیبات همچنین دارای اثرات ضد التهابی، قابض و ضد باکتری می باشند.

✅ زنجبیل: زنجبیل موجب کاهش دردهای عضلانی می گردد.

✅ تاتوره: داتوره یا تاتوره یک گیاه دارویی است که به علت دارا بودن آگونیست های موسکارینی آستانه تحمل درد را بالا می برد و به ترک اعتیاد کمک می کند.

✅ ریوند چینی: این گیاه دارویی علاوه بر کاهش درد خماری فرد معتاد، مشکلات گوارشی فرد را از بین برده و دارای اثرات مسرت بخش می باشد.

✅ عسل مصفا

روش مصرف قرص ضد درد بدل

برای مصرف این دارو می بایست طبق دستور پزشک عمل کرده و یا روزانه یک تا دو عدد از قرص های بدل را استفاده نمایید (این محصول را نباید به مقدار بیش از ۲ قرص در روز مصرف نمود).

موارد منع مصرف و احتیاط در مصرف قرص بدل

✅ توجه داشته باشید قرص بدل (نشاط) نیاک را در دوران بارداری و شیردهی نمی توان استفاده کرد.

✅ احتمال ایجاد حساسیت به اجزاء فرآورده، گلوکم، انسدادهای گوارشی، وضعیت های ناپایدار قلبی و عروقی، در صورت وجود تب، هایپرتیروئید، فشارخون بالا و بیماری های ریوی

عوارض جانبی قرص بدل

✅ برادی کاردی، گرمازدگی، توهم، خشکی چشم، خشکی دهان، سرخی پوست اختلالات حواس، احتباس ادرار، یبوست و عوارض شبه آتروپین از عوارض مصرف قرص بدل می باشد.

✅ در صورت مشاهده هر یک از عوارض قرص بدل مصرف آن را قطع و با پزشک خود مشورت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.